• Προσωπικό Branding (όλος ο κώδικας επικοινωνίας του υποψηφίου, σωματική επικοινωνία, γραπτός και προφορικός λόγος. Πως κινείται στις συναντήσεις, στις ομιλίες, πως "κερδίζει" το κοινό. Ποιός είναι ο λόγος, το συναίσθημα που μεταφέρει, η σωματική επικοινωνία)
  • Ποιοτική έρευνα εντοπισμού της εκλογικής συμπεριφοράς (πως θα κατακτήσετε τα κοινά τα οποία χρειάζεστε για τη νίκη)
  • Επιλογή βασικής στρατηγικής, βάσει των ερευνητικών δεδομένων
  • Συγγραφή ομιλιών
  • Συγγραφή άρθρων και social media content
  • Στρατηγική εκπαίδευση των συνεργατών του υποψηφίου
  • Στρατηγική συμβουλευτική σε όλο τον άξονα της εικαστικής παρουσίας (φυλλάδια, αφίσες)
  • Δημιουργία σλόγκαν και φράσεων καμπάνιας